Computer Literacy


 

http://news.cnet.com/8301-13860_3-10435937-56.html
http://stirileprotv.ro/stiri/international/ne-da-clasa-la-toti-pusti-de-9-ani-inginer-angajat-cu-acte-la-microsoft.html

Calasan si-a obtinut prima diploma recunoscuta de Microsoft, cea de administrator de sistem, la varsta de 6 ani. Recunoaste ca petrece cam 4 ore pe zi in fata calculatorului, insa se intampla ca, atunci cand este pasionat de ceva, sa stea si cate 10 ore.

Potrivit site-ului sau, Marko a inceput sa citeasca la varsta de 2 ani, si-a instalat primele programe pe calculator la 5 ani si tot atunci a inceput sa lucreze – voluntar – ca administrator de sistem pentru ONG-uri.

Pentru ca petrece atat de mult timp in fata calculatorului Marko a obtinut permisiunea de la guvernul macedonean sa mearga la scoala atunci cand are timp. Si face acest lucru atunci cand scapa de la ore…. pentru ca este si PROFESOR! Le preda elevilor de 8-12 ani lectii de informatica.

Ca totul sa fie din ce in ce mai ciudat, singurul lucru pe care Calasan nu il face pe calculator este sa se joace: “ Nu ma joc pe calculator pentru ca mi se pare o pierdere de vreme. Nu este nimic serios in jucatul pe calculator… daca vrei sa te distrezi poti iesi afara cu prietenii!

 

………………………………………………………………………………………………………

Suport tehnic: Ce model este calculatorul dumneavoastra?
Client: Unul alb…
Client: Buna, Mariana aici. Nu pot sa-mi scot discheta din calculator.
Suport tehnic: Ati incercat sa apasati butonul?
Client: Da, sigur, e chiar blocat.
Suport tehnic: Asta nu suna prea bine; Voi trimite pe cineva.
Client: Nu , stati putin..Inca n-am bagat-o… e inca pe birou… scuze…
Suport tehnic: Apasati pe simbolul “My Computer” din partea stanga a ecranului.
Client: Stanga ta sau stanga mea?
Suport tehnic: Buna ziua. Cu ce va pot ajuta?
Client: Buna…Nu pot sa listez.
Suport tehnic: Puteti va rog sa dati click pe “Start” pentru mine si…
Client: Asculta domnule, te rog sa nu ma iei pe mine cu chestii din astea tehnice! Ca doar nu-s Bill Gates.
Client: Buna, Marta aici, nu pot sa listez. De fiecare data cand incerc, imi spune ca nu poate gasi imprimanta.
Chiar am luat imprimanta si am ridicat-o in fata monitorului si el tot imi spune ca nu o gaseste…
Client: Am o problema daca vreau sa listez cu rosu…
Suport tehnic: Aveti imprimanta color?
Client: Aaaah…………………multumesc.

Suport tehnic: Ce vedeti pe monitorul dumneavoastra doamna?
Client: E un ursulet pe care prietenul meu mi l-a cumparat de Valentine’s day.

Client: Tastatura mea nu mai functioneaza.
Suport tehnic: Sunteti sigur ca e conectata la calculator?
Client: Nu. Nu pot sa vad in spatele calculatorului.
Suport tehnic: Ridicati tastatura si mergeti 10 pasi in spate.
Client:! OK
Suport tehnic: Inca mai aveti tastatura in mana?
Client: Da
Suport tehnic: Asta insemana ca nu e conectata la calculator.Mai vedeti vre-o tastatura pe birou?
Client: Da, mai e una pe aici. Ah…asta merge… multumesc tare mult!
Suport tehnic: Parola dumneavoastra este “a” mic, de la ananas, “V” mare de la Victor, si cifra 7.
Client: Mare sau mic?
Client: Nu pot sa intru pe internet.
Suport tehnic: Ati folosit parola corecta?
Client: Da, sigur. Am vazut-o la colegul meu.
Suport tehnic: Puteti sa-mi spuneti ce parola ati folosit?
Client: Cinci stelute.
Suport tehnic: Ce program anti-virus folositi?
Client: Firefox.
Suport tehnic: Acesta nu este un program anti-virus.
Client: Aa, scuze…Internet Explorer.
Client: Am o maaare problema. Un prieten mi-a pus un screen saver pe calculator dar de fiecare data cand misc de mouse, dispare….
Suport tehnic: Cum pot sa va ajut?
Client: Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic: OK, si care ar fi problema?
Client: Pai, am scris litera “a” in adresa, dar nu stiu cum sa desenez cerculetul din jurul ei

About Alex Imreh

http://www.aleximreh.ro http://www.facebook.com/alex.imreh 0742-669918
This entry was posted in Forţa Ideilor. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

