AmazingRace & ThaiLander


…….O planetă în întregime lichidă, de la poli până în miez. Un ocean de culoarea speranţei, unde apele sunt vii şi îţi vorbesc în şoapte fluide…………
amazingrace.ro thailander.ro

About Alex Imreh

http://www.aleximreh.ro http://www.facebook.com/alex.imreh 0742-669918
This entry was posted in Bike Travel. Bookmark the permalink.

3 Responses to AmazingRace & ThaiLander

  1. munteanul says:

    Da, am văzut costumele macedonenilor.🙂
    Se aseamănă un pic cu ale noastre, dar totuşi am observat că sunt prea încărcate. . .
    Cele româneşti păstrează mai mult fond liber, nu sunt aşa de încărcate. Sunt mult mai frumoase ale noastre.🙂

  2. Alex Imreh says:

    Sigur sint influente albaneze, grecesti insa eu am avut acolo o senzatie ide Dacia, incepind cu muntii si termind cu muzeul asta. Unele modele erau ca pe covoarele noastre, m-au infiorat.
    Te rog da-mi link la blogul tau, nu te mai gasesc, sa te adaug ca lumea.
    aleximreh@yahoo.com

  3. munteanul says:

    Da, covoarele sunt deosebite, parcă ar fi ale noastre. Sunt ca la bunica acasă.🙂
    Da, e http://ramaniamyblog.wordpress.com/

Leave a Reply

