Barbarian Warrior Costumes


Priviti aceste costume! Ce bogatie de culori de modele, de taieturi, ce fantezie, cita frumusete! Ei barbari? Nu, lumea de azi e saracita, hainele sint facute industrial fara suflet, houte couture e clovnerie fata de aceste creatii. Puteti descarca de la linkul de mai jos, aproape 500 de poze cu costume, poze pe care le-am colectat din multe site-uri.

>>> Download from MySkyDrive <<<

About Alex Imreh

http://www.aleximreh.ro http://www.facebook.com/alex.imreh 0742-669918
This entry was posted in History. Bookmark the permalink.

3 Responses to Barbarian Warrior Costumes

  1. Karla says:

    Ba da, ba da, e multa munca in haute couture, pentru ca totul se face la mana (chiar si cea mai marunta cusatura) si rezultatul trebuie sa fie arta vestimentara inainte de toate… in haute-couture haina e o opera de arta, o forma de exprimare artistica deci:)

    In prêt-à-porter e zona de industrie fara prea mult suflet:)
    Remarc, costumele barbare sunt bine lucrate, mai ales camasile de zale…

  2. Alex Imreh says:

    Sa zicem ca nu ma pricep, ca nu sint nici macar femeie, dar ceea ce vad pe fashion tv, la fel ca ce vad in design-ul auto de multe ori, mi se par chestii fortzate de prost gust numa sa faca ceva nou, sau cum am zis clovnerii. Uite numa ce au facut atitia ani designerii BMW cu seria 3, o batjocura la motoarele de sub capota.
    Nu m-am referit la costumele de zale, ma refeream la tesaturi cind am vorbit de bogatie de modele/taieturi. Cu siguranta s-a tot practicat asta, mult artisti haute couture s-au inspirat din asa ceva, dar cred ca nu destul, ar trebui sa mai sape si sa se aproprie mai mult de trecut.
    Creatorii de moda poate zic ca ei sint mult mai sofisticati .. Desigur e chestie de gust, atit pot sa spun – pe fashion tv imi place unori muzica, da pot sa ma tot uit mult si bine pina cu greu vad cite ceva sa-mi trage cu ochiul. Insa astfel de costume vechi, ma lovesc direct, mi se par fascinante, mult mai frumoase si mai bogate decit produsele marilor creatori moderni. Poate nu sint eu destul de sofisticat, de gustibus.
    Ma intreb cine plateste mii de euro pe o tinuta ca asta din poza? Eu nu pot decit, scz sa rid cu fundu de asa ceva. Am exagerat putin stiu, ideea era de a arata ceva frumos si nu de a critica.

    PS. Karla nu stiu daca te-ai uitat pe link sint aproape 500 de poze acolo.

  3. Karla says:

    nu, nu m-am uitat pe link:)
    Oho, sunt foarte multi care platesc mii de euro pentru o rochie ca aia:) O vizita la Galeriile Lafayette si te sperii de numarul lor:))

    Cred ca la Muzeul modei de la Paris ( e vis-à-vis de Trocadero, prin zona aia) ai putea vedea exemplare foarte interesante…
    Iar pe la Lacroix sau Westwood, poti vedea si ce a devenit arta vestimentara contemporana ( cei sunt reprezentanti ai postmodernismului artistic in toata regula). Bine, nu pariez ca o sa-ti si placa:)

    Ceea ce vreau eu sa spun e ca arta vestimentara, in acceptiunea utilizata de tine, n-a incetat sa existe. Exista si azi, pe unele podiumuri si muzee…
    Fashion TV nu le arata decat rareori, e doar un canal comercial…

    PS/merci pentru reprezentarea pe blog: trimite-mi, te rog, o poza reprezentativa pentru blogul tau pe mail, je voudrais faire la même chose:)

Leave a Reply

