Nu ne-am luat țara înapoi. N-am ieșit la vot să-I văd pe Blaga şi Anastase în spatele lui Johanis. I-am bătut dar abia am început.


casajurnalistului.ro/martorii-lui-ponta – ”PSD este mai mult decât un partid, este o mare familie. O familie ale cărei valori sunt hărnicia, prietenia, bunătatea și disciplina… ”

Marian Sultănoiu – „Pierzătorul alegerilor, Victor Ponta, s-a întors din Dubai în ţară cu o aroganţă sporită şi cu sete de răzbunare. Nu înţelege ce i s-a întâmplat, sau mai curând se preface că nu întelege. Spune că a plătit „preţul politic”,  ca au fost doar „mici inadvertenţe”.

Lucian Mindruta, un vechi colaboraționist al sistemului – Nu ne-am luat nici o tara inapoi – La o saptamana si jumatate dupa alegerile care ne-au aratat care e forta romanilor cand vorbesc unii cu altii, bilantul e mai degraba tacut si trist.
Aroganta care l-a dus pe Victor Ponta pe locul doi a devenit si mai evidenta si la fel de evident, in spatele ei nu se afla nici baronii si nici voturile, ci puterea financiara a prietenilor. Asta nu poate cadea la vot, drept pentru care ii prezic un viitor politic fericit, mai ales ca are de partea lui si o zona de establishment statal (ca sa nu zic mai multe).
Nu exista un mecanism prin care votul romanilor, majoritar in favoarea unor figuri noi si a curatirii clasei poltice, sa trimita in partide oameni proaspeti si ne-corupti. Locurile eliberate de sniperii DNA sunt ocupate cu corupti mai mici si mai prosti, ceea ce pentru tara se poate dovedi chiar catastrofal. Pentru ca una e sa te guverneze ditamai seful de clan si alta bodygardul sau gainarul lui favorit.
Tot n-avem chef de treaba in politica. Asa cum, in urma cu cateva saptamani, nu reuseam sa gasesc intre cunoscuti pe cineva care sa voteze stanga, tot asa nu gasesc azi pe nimeni care sa-mi zica: “da, mah, s-a trezit constiinta civica in mine si-o sa ma apuc si de politica in cadru organizat!”. Nu s-a intors scarba. Doar ca se vede din nou lenea.

Alex Livădaru – La început a fost un gând: „Ce-ar fi să-i batem?” Apoi a fost o faptă: votul celor 9 milioane. Şi în cele din urmă, a fost efectul: „I-am bătut, ne-am luat ţara înapoi”. Ce urmează? Astăzi, prietenii mei cu care povesteam înainte de turul 1 şi care simţeau înaintea mea că ne vom recupera ţara, m-au adus cu picioarele pe pământ.
„Moşulică, nu ne-am luat ţara înapoi. Am ieşit, i-am bătut. Dar de abia acum începe lupta.”
„Votul ăsta m-a făcut să cresc mare. Prima dată m-am răsculat împotriva sistemului. Apoi mi-am dat seama că sistemul ăsta e ca un cancer cu metastaze. Primarul face ce vrea el şi ne spune că să ne mutăm în alt sector dacă nu ne place cum face el treburile prin cartier. Ţara asta trebuie schimbată până la rădăcină. Toţi şmecherii ăştia trebuie să dispară. Am votat cu Iohannis, am votat împotriva lui Mickey Mouse, da’ n-am niciun chef să-i văd pe Blaga şi Anastase în primul rând în spatele preşedintelui. Nu de aia am ieşit eu la vot. Dacă ei cred aşa, înseamnă că nu sunt cu picioarele pe pământ. Că-s beţi, încă”.
Ce nu par ei să înţeleagă este că ne-am trezit din somn. Păi dacă am schimbat noi neschimbatul, de ce nu i-am învăţa noi cum să facă politică şi să ne administreze banii? Vreau să particip la licitaţii pentru site-urile primăriilor. Vreau să le arăt că ce fac alţii cu zeci de mii de euro fac eu de patru ori mai ieftin şi am şi profit. Vreau să fiu liber să concurez cu nepoţii ăstora care pun gheara pe tot”.

<Toate partidele actuale provin din FSN, sunt complementare si servesc aceleasi mafiocratii. Sunt dincolo de reformare din interior, functioneaza pe baza de coruptie. Sistemul poate fi schimbat doar prin partide complet noi, total rupte de actuala clasa politica. Astia sunt toti ciumati, cine colaboreaza cu ei devine ciumat.>

About Alex Imreh

http://www.aleximreh.ro http://www.facebook.com/alex.imreh 0742-669918
This entry was posted in 2014 and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Nu ne-am luat țara înapoi. N-am ieșit la vot să-I văd pe Blaga şi Anastase în spatele lui Johanis. I-am bătut dar abia am început.

  1. Raluca says:

    Somnul cel de moarte e cam lung…

  2. Bogaci lucia says:

    Abia au trecut nici 2 saptamini de la inchiderea urnelor si aflarea bombei, ca Johannis a fost votat de MAJORITATEA, care si-au luat tara inapoi ( oare, de la cine au luat-o, inapoi??-de la Traian Basescu),si vedem cum sub domnia, inca neoficiala a Presedintelui Ales Klauss Johannis, sunt scosi de la parnaie M. Basesu si Capatina. mai va trece un pic si Hrebenciucii vor face la fel. Mai vedem ca D-l Johannis isi allege tot aceiasi Consilieri la Cotroceni, pe care i-a avut D-l T.Basesu. Va mai trece si luna sarbatorilor de iarna si vom iesi in primavera, galbeni ca turta de ceara. Abia inainte de Paste vom face un prim bilant: pretul la gaze, taxe mai mari, bulversari printre ministrii, posibila schimbarea si a Primului Ministru V V Ponta. Apoi in vara ocupata de concedii la mare in tara sau afara, in Turcia, Grecia sau Bulgaria ne vom gandi la ale noastre si la Sarbatoarea recoltei vom trage linie si vom face totalul! Oare cum va fi! Cu plus sau cu minus????
    Inca mai sper in Deutsche Ordnung, daca nemtii mai sunt nemti!!!

    Viel Erfolg fur unsere President und fur das rumanische Volk!

Leave a Reply

