RegistryBooster & SystemTweaker


Se stie ca sistemele de operare se degradeaza rapid, la orice instalare/dezinstalare de soft, in saptamini, luni, sau chiar si in citeva zile, un calculator nou devine mai lent, instabil, cu probleme ciudate fara solutie.

Asa m-am trezit cu 2 probleme deranjante, Chrome care e cel mai bun browser, la mine se bloca des pe unele site-uri care aveau chat sau alte mici aplicatii atasate, ce rulau prin Adobe Shockwave Player. Apoi  iconul de network a disparut, nu puteam sa-l reactivez, casuta sa era gray, cautind pe net am gasit ca poate fi o problema de registrii deteriorati.

Acum chestia cu registrii mie totdeauna mi s-a parut foarte delicata, se poate interveni manual dar e riscant, sint parametrii cei mai intimi ai sistemului de operare, practic nici un utilizator nu poate face asta singur. Avem si o retinere sa cumpar soft care rezolva problemele astea, este si o bariera psihologica ca de ce sa platesti asa ceva, ar fi normal ca Microsoft sa gestioneze astfel de probleme mai ales ca lunar se fac atitea update-uri la sistemul de operare. Si daca e sa cumperi un soft din asta, cine stie sa se bage acolo banuiesc eu ca poate face orice cu calculatorul tau, inclusiv sa instaleze virusi periculosi sau sa fure informatie, sau poate hacui cardul cu care platesti.

Deci cu retineri am dat un Register Scan cu asta ttp://www.uniblue.com/software/registrybooster/ si aflu cu uimire ca am 1500 Registry Errors la un Vista relativ nou. Cu si mai multa retinere, scot cardul platesc 24euroi superoferta, ca sa pot da Fix Errors. Intr-adevar se pare ca unele lucruri sau rezolvat, parca merge mai repede, am recuperat iconul de retea, chrome se comporta mai bine desi mai ramin ciudatenii, nu mai insist cu detalii. Una peste alta am depasit 2 bariere psihologice si se pare ca as putea recomanda asta dar nu as baga mina in foc …

Cu SystemTweaker se pot regla unele chestii tot asa mai intime la sistemul de operare, De exemplu sa continue incarcarea desktopului in timp ce faci logarea, astfel de fiecare data cind dau drumul la calculator cistig niste secunde care macar psihologic mi se par binevenite.

Povestea e si un bun exemplu de marketing american. Deci imi ofera RegistryBooster la juma de pret, 24euro, cu SystemTweaker ca bonus. Apoi imi ofera programul principal care cica imi face PCul mult mai rapid la oferta ff speciala de doar 54euro cistig 100euro cica sau asa ceva. Oferta valabila doar inca 2 zile. Nu percutez, zic ca mai astept poate vin ei mai incolo cu o oferta si mai buna. Ma mai uit prin jur putin asa din reflex sa fac treaba temeinic si hopa dau de http://mag.uniblue.com/stores/sp/signup/ . Desigur nu era de gasit asta pe site-ul lor, ca era ascuns, am gasit prin http://qip.ro/free-download-uniblue-speedupmypc-2010/. Deci am instalat si SpeedUpMyPC – GRATIS, am primit prin mail codul, am activat, am mai reparat inca 1500 de probleme si .. oare chiar merge de doua ori mai repede calculatorul meu? …

Processlibrary.com is Uniblue’s free and comprehensive online library of processes for everyone who needs to know the exact nature and purpose of every process that should, and should not, be running on their PC. To keep track of the processes, the free tools ProcessScanner and ProcessQuickLink are there to help you.

All Uniblue products include, by default, one year of ActiveProtection starting from the date of purchase. This protection ensures that you receive expert support, product updates and newer versions as they become available, as well as the ability to install the software on up to 3 PCs.

About Alex Imreh

http://www.aleximreh.ro http://www.facebook.com/alex.imreh 0742-669918
This entry was posted in My Hardware and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

